Palvelun virhe
Jos ostamassasi palvelussa on virhe voit kääntyä virheen oikaisemiseksi palveluntarjoajan puoleen.
Ratkaise ohjeillamme palvelun virhettä koskeva ongelmasi.
Voit selvittää muun muassa:
- mitkä ovat kuluttajansuojan yleiset periaatteet, kun palvelu ei ole vastannut sovittua.
- mikä taho on vastuussa palvelun virheestä.
- milloin palvelun virhe oikeuttaa kuluttajansuojalain perusteella kaupan purkuun, hinnanalennukseen tai muuhun korvaukseen.
Ohjeet soveltuvat esimerkiksi seuraaviin tilanteisiin:
- kodinkoneen, tietokoneen tai puhelimen korjaus tai huolto on epäonnistunut
- remontti- tai rakennustyön laatu ei vastaa sovittua
- asennusta, siivousta, ompelu-, suutari-, verhoilupalvelua tai muuta tilaustyötä ei ole tehty riittävän ammattitaitoisesti ja huolellisesti
- tilattu työ ei vastaa tietoja, joita siitä on etukäteen annettu.